Returneringer og refusioner

Refusion
For de fleste produkter gælder, at hvis dit produkt er defekt, kan du returnere det til os for refusion eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelse.

For at være berettiget til returnering skal produktet være ubrugt, i samme stand som da du modtog det, og i originalemballagen.

Returneringer
Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail og informerer om, hvorvidt din refusion er godkendt eller afvist. Hvis refusionen godkendes, behandles den, og pengene tilbageføres automatisk til dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for få dage.

Forsinkede eller manglende refusioner

  • Tjek først din bankkonto igen.
  • Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage lidt tid, før refusionen vises.
  • Kontakt også din bank, da der ofte er en behandlingstid, før refusionen registreres.

Hvis du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os via chat eller e-mail på kontakt@tradora.se.

Ombytninger
Vi ombytter kun varer, der er defekte eller beskadigede. Hvis du ønsker at ombytte til den samme vare, bedes du kontakte os via e-mail eller vores kontaktformular.

Returneringsfragt
For at lave en returnering, kontakt os venligst på kontakt@tradora.se, så hjælper vi dig med instruktioner om, hvor du skal sende varen. Bemærk, at kunden selv er ansvarlig for omkostningerne til returneringsfragt. Vi anbefaler at bruge en sporbar forsendelsesmetode, da vi ikke tager ansvar for bortkomne returneringer.